NETWORKING / BEZPIECZEŃSTWO

Nowa, rozszerzona oferta produktów sieciowych HPE została podzielona na 4 serie:

  • A Series (Advanced products) – w jej skład wchodzą przełączniki, routery, bezprzewodowe kontrolery, stacje dostępowe Wi-Fi i narzędzia do zarządzania. Lina ta przeznaczona jest do zastosowań korporacyjnych.
  • E Series (Essential products) – przełączniki, urządzenia VoIP oraz bezprzewodowe elementy sieciowe, przeznaczone dla małych i średnich firm, które zapewniają skalowalność przy rozbudowie sieci w przyszłości.
  • V Series (Value products) – pozostałe produkty sieciowe skierowane do małych firm.
  • S Series (Security products based on TippingPoint technology) - urządzenia do zabezpieczania sieci.

 

 

Fortinet jest producentem kompleksowych systemów zabezpieczeń. Produkty Fortinet otrzymały wiele prestiżowych nagród i wyróżnień, w tym: certyfikaty ICSA dla funkcji firewall, VPN, antywirus i IPS, NSS Approved dla IPS i wiele innych.

Szerokie portfolio Fortinet obejmuje produkty, które są połączeniem wysokiej wydajności, wielowarstwowej ochrony przed zagrożeniami oraz aktualizowanych na bieżąco baz bezpieczeństwa i silników skanujących. To wyjątkowe połączenie zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa sieci, treści i ochrony aplikacji dla przedsiębiorstw każdej wielkości, dostawców usług i firm telekomunikacyjnych, przy jednoczesnym obniżeniu całkowitego kosztu zakupu oraz zapewnieniu elastycznej i skalowalnej możliwości rozwoju.

Aruba Networks dostarcza swoim klientom rozwiązania pozwalające na budowę mobilnych sieci skoncentrowanych na użytkowniku, łączących w sobie centralnie konfigurowalne sieci bezprzewodowe, wysoki poziom ochrony opartej o kontrolę tożsamości oraz zapewnienie komunikacji nawet w sytuacji, gdy klient WLAN przemieszcza się pomiędzy sieciami WLAN, LAN czy sieciami komórkowymi.

 

Huawei założył swoje pierwsze biuro w Europie w 2000 roku. Od tego czasu szybko się rozwija, nieustannie inwestując na rynkach lokalnych. Huawei Europa to profesjonalny zespół ponad 3000 pracowników.

To także strategiczne lokalizacje dla utrzymania stałego zrównoważonego rozwoju w Europie, w którego skład wchodzą działy R&D, marketingu, sprzedaży, dystrybucji i usług sieciowych.

Huawei w liczbach:

  • 3 jednostki biznesowe: Düsseldorf, Niemcy (cały region), Basingstoke, UK (UK i Irlandia), Warszawa, Polska (Europa Wschodnia i kraje nordyckie),
  • 31 oddziałów skupionych na rynkach lokalnych,
  • 6 wielojęzycznych centrów szkoleniowych,
  • 3 centra wsparcia technicznego,
  • call center pokrywające cały obszar Europy w czterech językach (angielski, francuski, niemiecki, włoski),
  • 2 regionalne centra części zapasowych, 36 lokalnych centrów części zapasowych (z fabryką na Węgrzech).

 

W 2010 roku Huawei został nagrodzony jako piąta co do innowacyjności firma na świecie wg Fast Company, zaraz za Apple i Google. Obecnie Huawei dostarcza rozwiązania dla 1/3 ludności świata, wdrożone w 140 krajach.

 

Sprawdź produkty i rozwiązania:

 

             

 

Case study – Akademia Morska w Szczecinie – pobierz plik pdf

Case study – Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego – pobierz plik pdf